maandag 21 januari 2013

Mijn uitdaging...

Mijn favoriete leesvoer op blogs, zijn de uitdagingen. Zo las ik al over de '52 doelen' van Es' Factory, de '100 dagen onbewerkt eten' van Eet goed, voel je goed en de 'zonder geld uitdaging' van Beginspiration. Daarom dacht ik zo bij mezelf: "Waarom ook niet een (kleine) uitdaging aangaan? Kwestie van het nieuwe jaar (nou ja, zo nieuw is het al niet meer intussen) goed in te zetten."

Nu ligt er al tijden een leuk kookboek van Bill Granger op m'n nachtkastje met zinnenstrelende recepten. Ik kijk regelmatig kwijlend naar de foto's uit 'De perfecte man in de keuken', maar het komt er niet van om de recepten zelf ook eens te testen. Daarom deze uitdaging voor mezelf: elke week één recept uit dit kookboek maken en op de blog plaatsen. Te beginnen met de mandarijn-amandeltaart. Jullie horen er nog van!

2 opmerkingen:

  1. Hai Natascha, dat is inderdaad een fijn kookboek. Ik ben benieuwd welk recept jou favoriet is. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staan zoveel lekkere recepten in! Ik kijk er enorm naar uit om ze uit te testen!

    BeantwoordenVerwijderen